Svi putevi su prohodni
Proizveden za ljude kojima je potrebno više od automobila za vožnju od tačke A do tačke B: novi Amarok je svestranost na četiri točka. S ugrađenom modernom tehnologijom, ovaj automobil suvereno savladava sve vaše izazove: I na vjetru i po nevremenu, ova "radna zvijer" medvjeđe snage može voziti po skoro svim površinama. Njegov novi, jedinstveni dizajn čini ga privlačnim u svim prilikama. Iskusite novi Amarok koji u sklopu ponude Volkswagen Privrednih Vozila predstavlja uspješnu kombinaciju između komercijalnog vozila i automobila premium klase.
To je pravi dizajn!
Snaga, suverenitet i agilnost u gotovo svim situacijama - to je ono što novi Amarok čini Volkswagenovim komercijalnim vozilom premium klase. Njegovi "geni" sami po sebi ukazuju na osobine terenskog vozila, dok njegov dizajn naglašava izvanredna svojstva "allroundera", vozila koje može ići po bilo kakvoj površini: Od elegancije karakteristične za Amarok Aventuru do izdržljivosti koja priliči Amarok PanAmericani, njegov vanjski dizajn karakterišu istaknute razlike u svakoj od pet paketa opreme. Počevši od različite izvedbe rešetki hladnjaka, do novih ukrasnih šipki (Stylingbars) ili novih tzv. "sportskih" šipki (Sportsbar) i gazišta, novi Amarok ne ostavlja nijednu želju neispunjenom.
To je pravi terenac!
Šta čini novog Amaroka čistokrvnim terencem? Zahvaljujući novoj tehnologiji, većem broju opcija za različite režime vožnje, zračnim jastucima i više od 25 sistema za asistenciju vozaču, ovo vozilo nudi više terenskih mogućnosti od svog prethodnika. Posebno u slučaju karoserije, šasije, motora i više varijanti mjenjača, mogućnosti svojstvene jednom istinskom terencu značajno su proširene, počevši od promijenjenih dimenzija, do značajno veće dubine gaženja. Visok ugao nagiba i veći razmak od tla obezbjeđuju veću sposobnost vožnje van asfalta. Ukratko: više kvaliteta svojstvenih terencu, više osjećaja za vožnju po zahtjevnim terenima - jednostavno rečeno, više Amaroka.
To je prava svestranost!
Bilo da se radi o utovaru materijala, vuči tereta ili prolasku kroz neprohodan teren. Bilo u gradu, na selu ili na zahtjevnom terenu. Bilo u formi osnovne verzije Amaroka ili kao Amarok Aventura - novi Amarok odiše potpunom svestranošću. Novi Amarok je po tom pitanju višestruko nadmašio svog prethodnika. Zahvaljujući mnoštvu pametnih funkcija, ovo vozilo pruža još veću operativnu upotrebljivost pri intenzivnijem korištenju. Na primjer, kada je u pitanju priključak za prikolicu s kapacitetom vuče do 3,5 tone, isti je sada dostupan za sve motore sa automatskim mjenjačem. Ili kad je u pitanju utovarna površina: Amarok nudi dovoljno prostora između lukova točkova da se u istoj može smjestiti euro-paleta u poprečnom položaju, koja se zatim može pričvrstiti uz pomoć stabilnih kopči. To - i još mnogo toga - čini Amarok mnogo svestranijim komercijalnim vozilom. Zahvaljujući novim komfornim funkcijama, te više od 25 sistema za asistenciju vozaču, zračnim jastucima i brojnim paketima noviteta za eksterijer vozila, Amarok je pick-up koji ostavlja sjajan utisak kako prilikom transporta putnika tako i prilikom transporta tereta. Bilo da je to u urbanom okruženju - ili daleko od utabanih puteva.
Bilo koja oprema da je u pitanju, od osnovne do premium: uvijek Amarok!
Novi Amarok iz palete Volkswagen Privrednih Vozila osigurava da Vaš rad postane još udobniji - barem u onom dijelu koji se odnosi na mobilnost i transport. Što se tiče standardne i dodatne opreme, novi Amarok nudi prvoklasni komfor uz pomoć inteligentnog "infotainment"-sistema koji predstavlja sistem pružanja informacija u kombinaciji sa zabavnim sadržajima, te uz pomoć modernih sistema za asistenciju vozaču - sve to u daleko većoj mjeri nego njegov prethodnik. Navest ćemo samo neke od mnogobrojnih premium karakteristika ovog vozila.
To je Amarok. Novi pick-up iz radionice Volkswagen Privrednih Vozila.
Novi Amarok razvijen je od nule. Svojim modernim tehnologijama i novooblikovanim dizajnom, on kombinira čvrstoću na koju smo navikli kod ove vrste vozila sa novom tendencijom komfora karakterističnom za premium klasu. Njegova svestranost ga čini posebnim - a svestranost karakteriše i brojne pakete specijalnih dodataka i opreme. Tako ćete dobiti još više mogućnosti da pronađete vozilo koje ste oduvijek željeli.
Koliko god su komforni, toliko su i važni: sistemi za asistenciju vozaču
Novi Amarok razvijen je od nule. Svojim modernim tehnologijama i novooblikovanim dizajnom, on kombinira čvrstoću na koju smo navikli kod ove vrste vozila sa novom tendencijom komfora karakterističnom za premium klasu. Njegova svestranost ga čini posebnim - a svestranost karakteriše i brojne pakete specijalnih dodataka i opreme. Tako ćete dobiti još više mogućnosti da pronađete vozilo koje ste oduvijek željeli.
Komforni sistemi za asistenciju vozaču
Ovaj sistem može putem zvučnog signala upozoriti vozača na otkrivene prepreke s prednje i zadnje strane prilikom parkiranja (14), a također i na displeju vizualno prikazati i odstojanje između vozila i prepreka
Asistent za zadržavanje u traci ujedinjuje različite komponente te uključuje upozorenje i pomoć za vozača da zadrži vozilo u traci, te sistem za prepoznavanje umora. Ovaj sistem ima mogućnost da putem multifunkcionalne kamere snimi traku u kojoj se vozilo nalazi (14) te da, počevši od brzine od 60 km/h, spriječi nehotično napuštanje trake reguliranim upravljanjem u suprotnom smjeru. Istovremeno postoji i mogućnost da vozač dobije i zvučno upozorenje, kao i vizualnu uputu na multifunkcionalnom displeju.
Ovaj sistem se automatski pridržava ograničenja brzine, na primjer prilikom vožnje kroz neko privremeno gradilište, a nakon prestanka važenja ograničenja opet ubrzava vozilo sve do prvobitno postavljene brzine (14).
Pruža podršku (14) pri održavanju ispravnog odstojanja od vozila koje se nalazi ispred te se nakon kratkog zastoja, uzrokovanog stajanjem u koloni ili saobraćajnim gužvama, može ponovo pokrenuti. ACC+ sistem je dostupan za vozila s automatskim mjenjačem i isti je u mogućnosti da u potpunosti zakoči vozilo, dok vozila sa ručnim mjenjačem sadrže uobičajeni ACC sistem. Prilikom kočenja mjenjač se mora pravovremeno prebaciti u nižu brzinu kako se motor ne bi ugasio.
U potpunosti automatizirana pomoć pri parkiranju koja vam pomaže da parkirate i da izađete sa parkinga (14). Može izvršiti parkiranje u više poteza u parkirnim prostorima u kojima je potrebno manevriranje uzdužnim kretanjem vozila. Nakon prebacivanja u brzinu za vožnju unazad, vozilo automatski preuzima upravljanje. Vozač u tom slučaju samo mora pravovremeno aktivirati papučicu gasa i kočnicu, pratiti proces parkiranja i intervenirati ako je potrebno. Ovaj sistem također može pomoći pri napuštanju mjesta za parkiranje kretanjem unazad. Ako vozač propusti da reagira na ton upozorenja koji se aktivira kada se neko drugo vozilo približava do kritične blizine, sistem može intervenirati i zakočiti.
Ovaj sistem za automatsko kočenje u hitnom slučaju predstavlja dio opreme koji je standardan unutar EU i uvijek se isporučuje zajedno s funkcijom za hitno kočenje u sklopu gradske vožnje (City Emergency Brake), sistemom za pomoć pri izbjegavanju drugih vozila i sistemom za pomoć pri skretanju. "Front Assist" uz pomoć senzora može detektirati pješake, bicikliste i druge automobile koji se nalaze u smjeru kretanja vozila te upozoriti vozača na opasne situacije koje je pritom uočio (14). Ako vozač ne reagira na vrijeme, sistem može izvršiti automatsko hitno kočenje, a u kritičnim situacijama može pružiti podršku pri manevrima izbjegavanja (14). Ovaj sistem za asistenciju vozaču može otkriti potencijalni sudar i reagirati aktiviranjem kočnica kako bi se vozilo usporilo ili zaustavilo prije udara, što bi u najboljem slučaju dovelo do izbjegavanja sudara (14).
Sistemi za pomoć u vožnji
Putem kamere na vjetrobranskom staklu ovaj sistem kontinuirano analizira saobraćaj ispred vozila kao i saobraćaj u suprotnom smjeru (14). Od određene utvrđene brzine pa nadalje, Light Assist automatski uključuje duga svjetla. Opcionalna LED matrix prednja svjetla "IQ.Light" optimalno osvjetljavaju cestu i rub ceste. Ako se u susret vama približi neko drugo vozilo, "Dynamic Light Assist" (14), (19) će isključivanjem pojedinačnih svjetlosnih snopova prigušiti svjetlost u području oko nadolazećeg vozila. Kao rezultat navedene funkcije, snaga dugog svjetla se samo neznatno smanjuje i čini suvišnom praksu ručnog prebacivanja sa dugih na kratka svjetla i nazad. Čim vozilo prođe pored vas, duga svjetla će ponovo zasvijetliti punom snagom.
Ako je vaš Amarok opremljen opcionalnim "IQ.Light" LED matrix prednjim svjetlima, od toga nećete samo vi imati koristi, već i vozači u saobraćaju iz suprotnog smjera. "IQ.Light" LED matrix prednja svjetla sadrže opciju dinamičkog prigušivanja dugih svjetala, statičko svjetlo za skretanje i bolje osvjetljenje okoline pri vožnji unatrag (14).
Sistem za pregled okoline pruža vozaču panoramski pregled područja oko vozila, što može posebno pomoći u manevriranju ili parkiranju. U sklopu ovog sistema postoje opcije izbora višestrukih prikaza pomoću četiri kamere koje se nalaze na svim stranama vozila - uključujući i pogled na vozilo odozgo u radijusu od 360°.
ABS sistem za sprečavanje blokiranja može, na primjer u slučaju kočenja, spriječiti blokiranje točkova i na taj način sačuvati sposobnost vozača da upravlja vozilom.(14) Elektronski program stabilizacije vozila može spriječiti posljedice nedovoljnog, ali i prekomjernog upravljanja tako što će ciljano izvršiti kočenje pojedinačnih točkova (14).
Ovaj sistem može registrirati smanjenu koncentraciju vozača i upozoriti ga tokom perioda od pet sekundi aktiviranjem zvučnog signala te optičkim upozorenjem koje se ukazuje na intrument tabli i sadrži preporuku za vozača da napravi pauzu (14). Ako vozač ne napravi pauzu u narednih 15 minuta, upozorenje se ponavlja još jednom.
Informira vozača o trenutnom pritisku u gumama prije i tokom putovanja, a može vas i upozoriti ako dođe do gubitka pritiska (14). U svakom točku se nalaze senzori koji vozaču bežičnim putem pružaju informacije o pritisku i temperaturi unutar guma.
Na osnovu prepoznavanja saobraćajnih znakova daje upozorenje u slučajevima u kojima vozač na autoput ulazi sa pogrešne strane (14).