Volkswagen Asistencija
Uz vas na svakom kilometru putovanja.
Kupovinom Vašeg novog Volkswagen vozila postali ste korisnik usluge Volkswagen Asistencije. Ovom uslugom Vam je omogućena mobilnost i dolazak do odredišta u slučaju da je Vaše vozilo zbog tehničkog defekta ostalo nepokretno.
Kada kupac ima pravo na uslugu Volkswagen Asistencije?
Pravo na besplatnu uslugu Volkswagen Asistencije nakon primopredajnog servisa vozila ostvarujete servisnim pregledima i održavanjem Vašeg vozila u ovlaštenom Volkswagen servisu® (svaki inspekcijski servis mora biti potvrđen potpisom i pečatom ovlaštenog servisnog partnera).
Usluge Volkswagen Asistencije
Ø Popravak na licu mjesta
Osposobljene i obučene ekipe ugovornog partnera Importera o pružanju usluga Volkswagen Asistencije će u najkraćem roku izaći na lice mjesta i pokušati da otklone kvar, kako bi samostalno mogli sa svojim Volkswagen vozilom doći do najbližeg Volkswagen ovlaštenog servisnog partnera ili nastaviti svoje putovanje. Ovdje se prvenstveno misli na manje, minorne popravke koje vode ka rješavanju problema definisane nepokretnosti vozila.
Ø Vuča vozila do najbližeg Volkswagen ovlaštenog servisnog partnera
Ukoliko se Vaše vozilo ne može popraviti ili osposobiti za nastavak putovanja na licu mjesta, osigurava se prevoz svih putnika i vozila do najbližeg Volkswagen ovlaštenog servisnog partnera s ciljem da se u najkraćem mogućem roku riješi problem nepokretnosti vozila. U tom slučaju Volkswagen ovlašteni servisni partner dužan je da Vaše vozilo uzme sa najvećim prioritetom za popravku.
Ø Nastavak putovanja Volkswagen kupca do odredišta
Ukoliko se Vaše vozilo iz bilo kojih razloga ne može popraviti ili osposobiti za nastavak putovanja kod Volkswagen ovlaštenog servisnog partnera unutar razumnog roka od 3 radna sata, putnicima iz predmetnog vozila može biti ponuđen prevoz do njihovog konačnog odredišta ili nastavak putovanja nekim od drugih prevoznih sredstava.
Ako Volkswagen kupac u tu svrhu koristi taksi usluge prevoza, pokrivaju se troškovi do maksimalnog iznosa od 50KM. U slučaju korištenja alternativnog prevoza autobusom ili vozom pokrivaju se troškovi do maksimalnog iznosa od 150KM po osobi.
Takođe, Volkswagen ovlašteni servisni partner, u svrhu nastavka putovanja do odredišta, može Volkswagen kupcu ponuditi na korištenje zamjensko vozilo bez ograničenja na broj pređenih kilometara i za period od maksimalno 3 radna dana (model Pheaton 5 radnih dana). Kategoriju i vrstu zamjenskog vozila određuje Volkswagen ovlašteni servisni partner, ovisno o raspoloživosti vozila.
Ø Smještaj Volkswagen kupca, odnosno putnika u hotelu
Ukoliko se vozilo iz bilo kojih razloga ne može popraviti ili osposobiti za nastavak putovanja kod Volkswagen ovlaštenog servisnog partnera istog dana i ukoliko ste udaljeni od Vašeg konačnog odredišta više od 80 kilometara, putnicima iz vozila može biti ponuđen besplatan smještaj (maksimalno 1 noć) u obližnjem hotelu sa minimum tri zvjezdice po preporuci Volkswagen servisnog partnera (doručak uključen).
Neke od bitnih napomena
I. Pravo kupca na Volkswagen Asistenciju
Kupovinom novog Volkswagen vozila postajete korisnik usluge Volkswagen Asistencije. Ova usluga je važeća za cijeli životni vijek Vašeg vozila, bez obzira na pređenu kilometražu istog. Volkswagen Asistencija se obnavlja, odnosno produžava sa svakim narednim redovnim inspekcijskim servisnim pregledom i održavanjem Vašeg vozila kod Volkswagen ovlaštenog servisnog partnera, a u skladu sa propisanim servisnim planom redovnog održavanja. Svaki redovni servisni pregled Vašeg vozila mora biti potvrđen potpisom i pečatom Volkswagen ovlaštenog servisnog partnera. Uzrok nepokretnosti Volkswagen vozila ne smije biti greška korisnika vozila ili uticaj nekog od spoljašnjih faktora na vozilo.
II. Područje važenja Volkswagen Asistencije
Usluga Volkswagen Asistencije važi na cijeloj teritoriji Bosne i Hercegovine, kao i većine ostalih evropskih država (spisak država možete dobiti od strane Volkswagen ovlaštenog servisnog partnera ili ugovornog partnera Importera o pružanju usluga Volkswagen Asistencije).
Ako imate pravo na uslugu Volkswagen Asistencije i ako se zateknete u državi gdje nije uspostavljena i organizovana Volkswagen Asistencija, sami snosite nastale troškove. Te troškove će Vam nadoknaditi Vaš Volkswagen ovlašteni servisni partner u Bosni i Hercegovini koji je vlasnik zadnjeg važećeg pečata Volkswagen Asistencije u Servisnom planu održavanja. Za ovaj slučaj dužni ste predočiti originalnu dokumentaciju za obavljene usluge Volkswagen Asistencije npr. radni nalog, sve račune i sl. prema važećim uslovima Volkswagen Asistencije.
Ako imate pravo na uslugu Volkswagen Asistencije i ako se zateknete u državi gdje je uspostavljena i organizovana Volkswagen Asistencija, sve troškove prema važećim uslovima Volkswagen Asistencije snosi Volkswagen ovlašteni servisni partner u toj državi.
III. Postupak za slučaj nepokretnosti Volkswagen vozila
U slučaju kvara koji je prouzrokovao nepokretnost vozila, bez obzira gdje se nalazili u Evropi, a u skladu sa definicijom nepokretnog vozila, potrebno je pozvati operativni centar ugovornog partnera Importera o pružanju usluga Volkswagen Asistencije (dežuran 24h, 365 dana godišnje) na slijedeće brojeve telefona:
0800 222 27 - za pozive iz Bosne i Hercegovine, besplatan poziv ili
++ 387 33 768 190 - za pozive van Bosne i Hercegovine, trošak prema lokalnoj tarifi države iz koje je poziv upućen.
Nakon prikupljanja neophodnih informacija (Vaše ime i prezime, bitni podaci o vozilu - broj šasije, datum isporuke, pređena kilometraža, vrsta i priroda kvara, lokacija vozila, kontakt telefon), dežurni operater će Vam na najbrži mogući način organizovati odgovarajuću pomoć. Prije pozivanja operativnog centra obavezno pripremiti sve navedene podatke. Ukoliko odbijete da date tražene podatke, gubite pravo na usluge Volkswagen Asistencije.
Inspekcija
Proizvođač preporučuje redovni servis nakon tisuću prijeđenih kilometara. Svako vozilo se nakon određene prijeđene kilometraže mora u potpunosti provjeriti.
Opseg servisa se pri tome razlikuje ovisno o starosti vozila i prijeđenoj kilometraži. U slučaju redovnog servisa se radi o provjeri cijelog vozila: počinje s elektronikom, preko karoserije, raznih potrošnih dijelova i razina tekućina - do 50 ispitnih točaka ovisno o kilometraži.