Ovo je Amarok. Novi pick-up Volkswagen Privrednih Vozila.
Tehničke karakteristike novog Amaroka
Ovo je Amarok. Novi pick-up Volkswagen Privrednih Vozila.
Tehničke karakteristike novog Amaroka
Novi Amarok privlači pažnju u mnogim poljima. Čak i kada je riječ o brojevima, dimenzijama i podacima o izvedbi.
Amarok je porastao
Mnogo toga je već rečeno o ekskluzivnom dizajnu Volkswagen Privrednih Vozila - međutim, mnogo toga se promijenilo i mimo markantnijih linija vozila i širih stranica. Dužina, na primjer. Dužina je porasla za 96 mm i sada iznosi 5.350 mm. Visina se povećala za 54 mm te iznosi 1.884 mm, a međuosovinski razmak se povećao za nevjerovatnih 173 mm i trenutno mjeri 3.270 mm. A širina? Ne uključujući vanjske retrovizore, širina iznosi 1.910 mm - zajedno sa vanjskim retrovizorima 2.208 mm.
Tehničke karakteristike
Amarok Vas poziva da ga natovarite: Amarok nudi dovoljno prostora između lukova točkova da se tu može smjestiti euro-paleta u poprečnom položaju, koja se zatim može pričvrstiti uz pomoć stabilnih kopči. Pitate se koliku snagu vuče imaju kuke za vuču? 400 kg! A govoreći o kilogramima, još jedna nova karakteristika su kapaciteti za dinamičko opterećenje od 85 kg i statičko opterećenje krova od 350 kg. Nikad prije niste mogli postaviti šator na ljepšu površinu. Još uvijek nemate šator? Onda je vreme za posjetu našoj prodavnici opreme.
Kapacitet vuče iznosi i do nevjerovatnih 3,5 t i sada je dostupan za sve motore s automatskim mjenjačem. Na utovarnoj površini, čija su vrata sada integrirana u sistem centralne brave (1), pričvrsni prstenovi imaju kapacitet vučne snage i do 400 kg. A prekrivač prtljažnog prostora je sada dostupan i sa električnim pogonom u sklopu sistema sa rolnom koja se odmotava i prekriva teret (Roll Cover System), koji se može kontrolirati preko dugmeta u teretnom prostoru ili preko ključa vozila.
Novi motori, novi mjenjači, novi profili vožnje
Novi Amarok je opremljen efikasnim motorima u rasponu od 125 kW/170 KS i 405 Nm do 177 kW/240 KS i 600 Nm. Kod biranja mjenjača imate izbor između ručnog mjenjača sa 6 brzina i automatskog mjenjača s 10 brzina, dva različita 4MOTION sistema, pogonskog sklopa na sve točkove s tri vrste pogona (koji se uključuje po potrebi) i top-verzije pogonskog sklopa s četiri vrste pogona. Nove opcije režima vožnje dostupne su svim modelima u različitim količinama.
Snaga i izdržljivost, miran rad motora i efikasnost: Amarokov motor mora imati kapacitet za mnoge poduhvate. U tu svrhu dostupne su ukupno tri vrste motora: 4-cilindarski dizel-motor sa 125 kW/170 KS i 405 Nm (sa ručnim mjenjačem), 4-cilindarski dizel-motor sa 151 kW/205 KS i 500 Nm (sa automatskim mjenjačem) te 3,0-litarski dizel-motor V6 sa automatskim mjenjačem sa 177 kW/240 KS i 600 Nm.
Ručni ili automatski mjenjač brzina? Osnovna verzija novog Amaroka dolazi isključivo sa ručnim mjenjačem brzina, dok se ostale verzije nude sa 10-stepenim automatskim mjenjačem sa sistemom Shift-by-wire.
Bez obzira na to da li započinjete putovanje sa stalnim pogonom na sva četiri točka ili pogonom na četiri točka koji se može uključiti po potrebi, mogućnost korištenja i do šest profila vožnje koje možete aktivirati kada to situacija zahtijeva, pomaže vam da pouzdano upravljate svojim vozilom u gotovo svakoj situaciji koju možete da zamislite. U zavisnosti od modela vozila, pored već poznatih režima vožnje "Normal" i "Eco", možete koristiti i režim vožnje "Slippery" za asfaltirane puteve prekrivene ledom ili snijegom, kao i "Sand" za pijesak ili duboki snijeg. "Mud/track grooves" Vam pruža podršku na blatnjavim terenima ili terenima sa brazdama na stazi, a "Load/trailer" vam pomaže u svim situacijama kada svojim vozilom morate nešto povući.